مصاحبه آرشیو خبر ها
فتح اسکودتو با پیراهن سیاه و سفید رویایی بود که محقق شد، تشویق های هواداران حس منحصر به فردی به من داد

فتح اسکودتو با پیراهن سیاه و سفید رویایی بود که محقق شد، تشویق های هواداران حس منحصر به فردی به من داد

کلودیو مارکیزیو هافبک دوست داشتنی بانوی پیر در گفت و گو با کانال تلویزیونی یوونتوس احساس خود را بازگشت به میادین ابراز کرد و در مورد بازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان مقابل لیون صحبت کرد.

 

از زمان بازگشت مارکیزیو بعد از مصدومیتش دو بازی می گذرد و ثمره آن دو برد در مقابل تیم های ناپولی و سمپدوریا بوده است. این روزها برای شاهزاده عالی پیش می رود، چرا که بعد از شش ماه دوباره فرصت بازی کردن برای بانوی پیر را به دست آورده است.

 

به مناسبت بازگشت شاهزاده کانال یوونتوس مصاحبه ای با او انجام داده است:

 

بازگشتی به یاد ماندنی...

 

اینکه دوباره در ورزشگاه همراه با هم تیمی هایم طعم پیروزی را چشیدیم احساس فوق العاده ای دارم. در حال حاضر باید با احتیاط تمرین کنم، چرا که از یک مصدومیت طولانی مدت به میادین برگشته ام، از اینکه می توانم دوباره بازی کنم خوشحال هستم. اشتیاق زیادی دارم برای اینکه بتوانم تمام تلاش خود را برای هم تیمی هایم که فصل را بدون من آغاز کردند انجام دهم. اینکه بازگشت من با دو برد همراه بوده است مرا خوشحال می کند. به خوبی آگاهم که حفظ کردن انرژی دربالاترین سطح خود بعد از مصدومیت کار آسانی نیست، به خصوص مصدومیتی که من پشت سر گذاشته ام. اما تمام تمرکز خود را به تمرینات روزانه قرار داده ام تا مطمئن شوم که در بهترین فرم ممکن خود برای بازی در زمین هستم.

 

استقبال گرم هواداران در بازی با سمپدوریا...

 

این چنین تشویق هایی از هواداران یک حس منحصر به فرد به دست می دهد. گذراندن ماه های زیادی دور از زمین بازی و دلتنگی برای بازی کردن در تیمی که عاشقش هستید آسان نیست. برای بازگشت نمی توان صبر کرد. این لحظه ی بازگشت من لحظه ی به خصوصی است که من برای مدتی طولانی در خاطره ی خود نگه می دارم.

 

پیشرفت بیانکونری...

 

هر سال و با گذشت هر روز ما به دنبال بهتر کردن شیوه ی بازی خود هستیم. ما هنوز در مراحل ابتدایی فصل هستیم، اما باید عملکرد را بهبود خشیم تا مطمئن باشیم که برای موقعی که به پایان فصل نزدیک می شویم در عالی ترین فرم خود قرار بگیریم و بتوانیم با حریفان قدرتمند خود روبه رو شویم.

 

رویای سیاه و سفید...

 

از زمانی که بچه بودم، همواره این رویا را در سر می پرواندم که در بالاترین سطح بازی کنم و عناوین اسکودتو را برنده شوم. باور داشتم که می توانم این رویا را محقق کنم و امیدوارم که بتوانم در آینده نیز عناوین بیش تری برنده شوم. اینکه انسان با بزرگ تر شدن واقع نگر تر می شود طبیعی است. خوش شانس بودم از اینکه این فرصت بازی کردن برای پیراهن سیاه و سفید به من رسید، تمام تلاش خود را کردم تا این فرصت را با دو دستم بگیرم و توانستم این کار را انجام دهم. فکر می کنم برای هر بازیکن نوجوانی که رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای را دارد مهم است که بتواند از هر شرایطی استفاده کند و تنها به بازی کردن در تیم نخست محدود نباشد، بلکه از تمرینات روزانه با هم تیمی ها و تجربه ی حضور در رختکن یا در زمین بازی در قبل و بعد بازی های بزرگ استفاده کند.

 

رم و ناپولی...

 

ناپولی تیم خوبی در اختیار دارد، علی رغم از دست دادن ایگوایین آن ها می توانند به موفقیت برسند، به خاطر اینکه بازی های زیادی تا پایان فصل مانده است. رم این هفته با امپولی مساوی کرد، اما آن ها بازی خوبی ارائه می دهند. نحوه ی بازی تیم پارامتری اساسی است، اما در پایان مهم تر این است که با سه امتیاز از بازی خارج شد.

 

چشم اندازی به دیدار یوونتوس و لیون...

 

بازی بسیار مهمی است. آن ها تیم فوق العاده ای هستند و دو هفته پیش در مقابل آن ها دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم. ما باید از مزیت اینکه در خانه بازی می کنیم استفاده کنیم و سه امتیاز این بازی می تواند ما را به مرحله ی حذفی بالا ببرد. همانند همیشه حضور هواداران برای ما بسیار مهم و حیاتی هست و امیدواریم آن ها را روز چهارشنبه در ورزشگاه ببینیم و ما نیز تمام تلاش خود را انجام دهیم تا فریادها و تشویق هایشان در ورزشگاه طنین انداز شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: